Pagājušais gads tūrisma operatoram SIA “Tez Tour” aizritējis stabili. Uzņēmums 2024. gadā apkalpoja gandrīz 42 tūkstošus tūristu, kas ir tikpat daudz kā 2023. gadā. Uzņēmums pērn nodrošināja ceļojumus uz 19 galamērķiem. Kopējais reisu aizpildījums 2024. gadā pārsniedza 97%.
Iesniegtajā pārskatā redzams, ka 2024. gadā SIA “Tez Tour” apgrozīja 37,92 milj. EUR (par 3,87% mazāk nekā 2023. gadā), peļņu palielinot līdz 3,41 milj. EUR.
Aizvadītajā gadā SIA “Tez Tour” stratēģiskās prioritātes bija klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveide, viesnīcu piedāvājuma paplašināšana un iekšējo resursu optimizācija. Uzņēmums norādījis, ka starp būtiskākajiem ārējiem faktoriem, kas ir nedaudz ietekmējuši tā darbību un iespēju attīstīties vēl vairāk, jāmin ģeopolitiskā situācija – Gazas un Izraēlas konflikts, kas nedaudz samazināja ceļotāju plūsmu uz Ēģipti, kā arī augstā inflācija Eiropā un ārpus tās.
Šogad SIA “Tez Tour” mērķis ir tupināt strādāt ar peļņu un paplašināt galamērķu tīklu, atklājot jaunu maršrutu uz Itāliju – Kalibrijas reģionu. Svarīgs fokuss arī 2025. gadā būs tiešās pārdošanas kanālu – īpaši tiešsaistes tirdzniecības platformu – attīstība, kā arī uzņēmuma zīmola atpazīstamības stiprināšana Latvijas tirgū.
SIA “Tez Tour” reģistrēts 2002. gadā un pieder spāņu GERMESINVEST SL. “Lursoft IT” dati rāda, ka aizvadītajā gadā SIA “Tez Tour” bija darba devējs 23 darbiniekiem.