"Spodrība" turpinās stratēģisko virzību uz jaunu produktu attīstību

09.06.2025 13:42:00

Sadzīves ķīmijas, kosmētikas preču un minerālmēslošanas līdzekļu ražotājs AS “Spodrība” 2024. gadā turpināja veikt iesāktās strukturālās izmaiņas, kā arī tika ieguldīts darbs ražošanas procesu un izmaksu optimizācijā. Iesniegtajā vadības ziņojumā AS “Spodrība” norāda, ka pērn īstenotas stratēģiskas iniciatīvas sadzīves ķīmijas un kosmētikas kategorijās. “Ir veikta produktu formulu uzlabošana, zīmolu vizuālās identitātes modernizācija un inovāciju ieviešana, lai stiprinātu AS “Spodrība” zīmolu konkurētspēju tirgū,” norādījis uzņēmums, piebilstot, ka šīs aizsāktās iniciatīvas būtiski sekmēs izaugsmi 2025. gadā. Apzinoties inovāciju nozīmi ilgtermiņa attīstībā, AS “Spodrība” 2025. gadā turpinās stratēģisko virzību uz jaunu produktu attīstību.

“Lursoft IT” pieejamais pārskats liecina, ka 2024. gadā AS “Spodrība” apgrozīja 3,06 milj. EUR, pēc nodokļu nomaksas gūstot 82,53 tūkst. EUR peļņu. Aizvadītajā gadā ražotājs nodokļos samaksājis 948,51 tūkst. EUR. Uzņēmumā pērn bija nodarbināti 34 darbinieki.

Šogad AS “Spodrība” sagaida iepriekš uzsākto iniciatīvu pozitīvu ietekmi uz apgrozījuma pieaugumu un turpinās strādāt ar peļņu.

AS “Spodrība” kapitāldaļu turētājs ir lietuviešu AB “NAUJOJI RINGUVA”.