L'Oreal Baltic uzsācis zīmolu VICHY un CLARISONIC tirdzniecību

11.06.2015 09:37:00

2014. gadā SIA L'Oreal Baltic sasniedzis veiksmīgus finanšu rādītājus, liecina uzņēmuma iesniegtais gada pārskats.


Jānorāda, ka pagājušajā gadā L'Oreal Baltic turpināja 2004. gadā ieviesto centralizētās preču iepirkšanas modeļa sistēmas īstenošanu Baltijā, t.i., preces tiek ievestas iekšzemē tieši no ražotāja rūpnīcām un uzglabātas Baltijas centrālajā noliktavā. Jāatzīmē, ka pērn uzņēmums uzsāka zīmolu VICHY un CLARISONIC tirdzniecību.


Uzņēmuma iesniegtajā gada pārskatā redzams, ka 2014. gadā tas apgrozīja 41,496 milj.EUR. L'Oreal Baltic peļņa pēc nodokļu nomaksas aizvadītajā gadā sasniedza 2,423 milj.EUR. Lursoft rīcībā esošie dati rāda, ka 2014. gadā L'Oreal Baltic rentabilitātes rādītājs pieauga līdz 16,39.


L'Oreal Baltic vadība norāda, ka 2015. gadā īpašu uzmanību pievērsīs uzņēmuma attīstībai un modernizācijai atbilstoši straujajām tirgus un ekonomikas situācijas izmaiņām Baltijas valstīs. Veiktās izmaiņas dos iespēju nākotnē efektīvāk izmantot iekšējos resursus, kā arī sasniegt labākus darbības rezultātus.