Tirdzniecības centru "Spice" 2020.gadā apmeklējuši 5,8 miljoni apmeklētāji

09.08.2021 07:52:00

Tirdzniecības centra “Spice” apsaimniekotājs SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” 2020.gadā apgrozījis 12,36 milj. EUR un nopelnījis 2,79 milj. EUR. Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka uzņēmuma apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2019.gadu, sarucis par 14,49%, bet peļņa – vairāk nekā divas reizes. Pagājušajā gadā tirdzniecības centra “Spice” apmeklētāju skaits sasniedza 5,8 miljonus apmeklētāju gadā, kas Covid-19 noteikto ierobežojumu dēļ ir samazinājums par 21,1%. Tirdzniecības centra veikalu kopējais apgrozījums 2020.gadā bija 113 milj. EUR bez PVN, kas ir par 16,9% mazāk nekā 2019.gadā.

Iesniegtajā SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” vadības ziņojumā teikts, ka 2020.gadā izlemts par tirdzniecības centra attīstības projekta “Spice Wellness” atlikšanu, pamatojoties uz patērētāju tendenču maiņu, medicīnas un labsajūtas segmenta pārmaiņām, kā arī koronavīrusa Covid-19 ietekmi.

Pārskata gadā uzņēmums izstrādājis jaunu zīmola stratēģiju, lai varētu nostiprināt līdera pozīcijas tirgū un veidot mērķtiecīgāku komunikāciju ar klientiem. Pērn arī turpināts darbs pie tirdzniecības centra interjera un eksterjera rekonstrukcijas projekta.

Lursoft pieejamā informācija rāda, ka SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” kapitāldaļu turētāji ir divas igauņu kompānijas – AS “Kapitel” un “Tristafan” –, savukārt patiesie labuma guvēji – Toomas Annus un Mati Polli.