Kosmētikas ražotājs AS “MADARA Cosmetics” 2024. gadā kāpinājis apgrozījumu līdz 20,5 milj. EUR, liecina “Lursoft IT” pieejamā informācija. Gada laikā uzņēmuma apgrozījums audzis par 8,26%, savukārt peļņa trīskāršojusies, pērn pēc nodokļu nomaksas sasniedzot 5,19 milj. EUR. Dati rāda, ka “MADARA Cosmetics” konsolidētais apgrozījums 2024. gadā pieaudzis līdz 21,52 milj. EUR, bet peļņa līdz 5,44 milj. EUR. Jānorāda, ka AS “MADARA Cosmetics” nodokļu iemaksas valsts kopbudžetā pērn sasniedza 2,82 milj. EUR, tostarp 1,48 milj. EUR veidoja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas un 771,80 tūkst. EUR iedzīvotāju ienākuma nodoklis. Uzņēmumā pērn bija nodarbināti 183 darbinieki.
Koncerna ilgtermiņa ieguldījumi 2024. gadā bija 782 tūkst. EUR, no kuriem 377 tūkst. EUR ir ieguldīti MADARA zīmola interneta mājas lapā, savukārt tehnoloģiskās iekārtās ieguldīti vairāk nekā 90 tūkst. EUR. Koncerns arī turpināja piesaistīt papildu finansējumu stratēģiski nozīmīgu projektu īstenošanai. Kopējās jaunu produktu pētniecības un izstrādes izmaksas 2024. gadā veidoja 207 tūkst. EUR.
Iesniegtajā vadības ziņojumā AS “MADARA Cosmetics” norāda, ka aizvadītajā gadā pārdošanā nonāca 14 jauni MADARA kopjošās un dekoratīvās kosmētikas produkti, kā arī jauni toņi esošajiem MADARA makeup produktiem. Tāpat arī paplašināta pirms gada ieviestā Retinol Alternative līnija, kā arī makeup produktu klāsts. Ražotājs norādījis, ka 2024. gads bijis zīmīgs ar ilgi gaidīto MADARA papildinājumu vīriešu ādas kopšanas segmentā, uzņēmumam prezentējot HIS līniju. AS “MADARA Cosmetics” informējis, ka jauno produktu apgrozījums 2024. gadā bija virs 950 tūkst. EUR.
Nākamajam pārskata gadam koncerna prioritātes paliek nemainīgas – veicināt inovācijas, paplašināt savu klātbūtni dažādos tirgos un pārdošanas kanālos, kā arī turpināt veidot stabilu un ilgtspējīgu izaugsmi.