Tukuma piena peļņa pērn augusi gandrīz trīs reizes

04.10.2013 09:26:00

Piena pārstrādes uzņēmums AS Tukuma piens savā iesniegtajā gada pārskatā norāda, ka aizvadītajā gadā tā realizācijas apjoms sasniedzis 51,945 tūkst.t, kas norāda, ka Latvijas iedzīvotāji aizvien vairāk savā ikdienā izvēlas lietot tieši AS Tukuma piens ražoto produkciju. AS Tukuma piens sadarbojas ar vairāk nekā 215 piena piegādātājiem, galvenokārt pienu iepērkot Kurzemē un Zemgalē.

Aizvadītajā gadā AS Tukuma piens apgrozījums pieaudzis par 23,63%, sasniedzot 30,111 milj.Ls, savukārt peļņa palielinājusies gandrīz trīs reizes, un pērn veidojusi 1,091 milj.Ls.

2012.gadā AS Tukuma piens ražošanā ieviesis vairākus jaunus produktus ar zīmolu Baltais, tostarp pie patērētājiem nonācis vēl nebijis biezpiena sieriņš Kartupelis, kurš ļoti veiksmīgi ieviests tirgū, tādēļ izlemts šo virzienu attīstīt arī nākotnē. Tāpat arī uzņēmums ar dzeramajiem jogurtiem, skābo krējumu un biezpienu paplašinājis EKO produktu grupu, un uzsācis ražot produktus no jaunā UF biezpiena: Plātsmaižu biezpienu un Biezpiena masu desā.

2013.gadam AS Tukuma piens izvirzījis mērķi nostiprināt līdera pozīcijas stratēģiskajos segmentos un attīstīt ekoloģisko produktu grupu ražošanu. Uzņēmums paredzējis arī aktīvi strādāt eksporta tirgos Eiropas Savienībā un Krievijā.