Asā konkurence nav ļāvusi Media House paaugstināt reklāmas projektu rentabilitāti

21.03.2014 11:55:00

SIA Media House, kura pamatdarbība saistīta ar reklāmas izvietošanu masu medijos, kā arī informatīvajiem un mārketinga pakalpojumiem, norāda, ka palielinot darbinieku skaitu uzņēmumā, ir palielinājies arī laiks, kas tiek veltīts katram klientiem, tāpat arī uzņēmums pērn veiksmīgi piesaistījis jaunus klientus.

Neskatoties uz to, ka asā konkurence reklāmas tirgū nav ļāvusi būtiski paaugstināt katra reklāmas projekta rentabilitāti, SIA Media House vadība atzīst, ka 2013.gada rezultāts vērtējams kā labs.

SIA Media House pagājušajā gadā apgrozījis 6,207 milj.EUR (4,362 milj.Ls) un gadu noslēdzis ar 84,478 tūkst.EUR (59,372 tūkst.Ls) lielu peļņu pēc nodokļu nomaksas.

Lai turpinātu veiksmīgu attīstību, SIA Media House plāno nostiprināt sadarbību ar esošajiem klientiem, kā arī paplašināt sniedzamo pakalpojumu klāstu, piedāvājot klientiem elastīgu cenu politiku. Arī turpmāk uzņēmums plāno turpināt attīstīt interaktīvās reklāmas virzienu, jo tam par labu liecina citu valstu reklāmas prakse, ekspertu prognozes un pieprasījuma pieaugums.

SIA Media House šogad novembrī atzīmēs savu desmit gadu pastāvēšanas jubileju. Uzņēmuma vienīgais kapitāldaļu turētājs ir igauņu Media Trading Group OU.