Trešo gadu pēc kārtas Volkswagen saglabājis Baltijas jauno automašīnu tirgus līdera pozīciju

31.03.2014 12:24:00
Oficiālais Audi un Volkswagen markas automašīnu vairumtirgotājs Moller Baltic Import SE savā iesniegtajā gada pārskatā ziņo, ka 2013.gadā Baltijas jauno automašīnu tirgus saglabājis stabilitāti. Pērn visās trīs valstīs kopā reģistrētas 49 816 jaunas automašīnas, kas ir par 692 vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmums norāda, ka jauno automašīnu tirgus attīstības tendences bijušas līdzīgas visās trijās Baltijas valstīs, saglabājot arī jauno automašīnu tirgus dalījumu trīs Baltijas valstu starpā: 45% jauno automašīnu reģistrētas Igaunijā, 28% Lietuvā un 26% Latvijā.

2013.gadā Volkswagen zīmols veiksmīgi paplašinājis Baltijas valstīs pārstāvēto Golf 7 modeļu klāstu, kā arī uzsācis jaunā Cross Caddy un Amarok Canyon tirdzniecību, kā rezultātā jau trešo gadu pēc kārtas Volkswagen saglabājis Baltijas jauno automašīnu tirgus līdera pozīciju, nodrošinot 13% tirgus daļu. Audi savas pozīcijas pagājušajā gadā nostiprinājis ar jauno A3 Sportback, A3 Limousine un SQ5.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pērn Moller Baltic Import SE kopējais apgrozījums audzis par 4,22%, sasniedzot 160,334 milj.EUR (112,683 milj.Ls). Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 3,194 milj.EUR (2,245 milj.Ls) peļņu.

Šogad Moller Baltic Import SE iecerējis turpināt darbu pie Volkswagen un Audi automašīnu konkurētspējas uzlabošanas, fokusējoties uz sadarbības partneru tīkla attīstību un klientu apmierinātības paaugstināšanu.