17,7% no Madara Cosmetics apgrozījuma pērn devusi tirdzniecība internetā

12.05.2014 11:12:00

Kosmētikas ražotājs SIA Madara Cosmetics, salīdzinot ar 2012.gadu, pērn palielinājis savu apgrozījumu par 22,31%, sasniedzot 2,336 milj.EUR (1,642 milj.Ls), liecina gada pārskatā publicētā informācija. Līdz ar apgrozījuma pieaugumu kāpusi arī uzņēmuma peļņa, kura 2013.gadā pēc nodokļu nomaksas veidojusi 322,179 tūkst.EUR (226,429 tūkst.Ls). No uzņēmuma kopējā neto apgrozījuma 48,05% veidojuši ieņēmumi no produkcijas pārdošanas Eiropas Savienības tirgū, bet vēl 39,44% - Latvijā.

Stāstot par 2013.gada sasniegumiem, SIA Madara Cosmetics norāda, ka pagājušajā gadā uzņēmums turpinājis darbu pie starptautiskā interneta veikala attīstīšanas, sistēmas izstrādē ieguldot 16,636 tūkst.EUR (11,692 tūkst.Ls). Uzņēmuma vadība norāda, ka tirdzniecība internetā ir būtisks produktu pārdošanas kanāls, kas pārskata gadā veidojis 17,70% no kopējā apgrozījuma, tādēļ tā attīstīšana paredzēta arī turpmākajos gados.

Turpmāko gadu izaugsmi SIA Madara Cosmetics iecerējusi balstīt uz attīstību ārvalstu tirgos, nostiprinot un paplašinot darbību esošajos eksporta tirgos un uzsākot darbību vairākos jaunos tirgos.

Plašsaziņas līdzekļos jau vēstīts, ka šogad SIA Madara Cosmetics nākusi klajā ar jaunu ekoloģiskās kosmētikas zīmolu MOSSA, kura sastāvā ietilpst 11 produkti sejas ādas kopšanai. Jaunā kosmētikas sērija būs nopērkama veikalu Droga tirdzniecības tīklā.

SIA Madara Cosmetics reģistrēta 2006.gadā, patlaban uzņēmuma daļu turētāji ir AS Infrastructure Investments, Liene Drāzniece, Uldis Iltners, Zane Tamane, Lote Tisenkopfa - Iltnere un Paula Tisenkopfa.