NP Foods pagājušajā gadā gan apgrozījuma, gan peļņas kāpums

20.06.2014 11:22:00

SIA NP Foods ziņo, ka pagājušajā gadā tas mērķtiecīgi turpinājis zīmola Laima jaunās filozofijas un zīmola koncepcijas „Izvēlies Mīlestību...” ieviešanu.  2013.gadā realizēta aizpagājušā gada beigās uzsāktā zīmola Laima vizuālā tēla maiņa zīmola produktu iepakojumā, kā rezultātā nomainīts iepakojuma dizains lielajām šokolādes tāfelītēm, marcipāna batoniņiem, marmelāžu kārbiņām, konfekšu un dražeju maisiņiem.

Vadības  ziņojumā SIA NP Foods norāda, ka, veicot inovatīvu produktu izstrādi, aizvadītajā gadā arī veicināts konkurētspējas pieaugums nākotnē. Apliecinājums tam ir jaunais segments – 2 graudaugu batoniņu Get Up ieviešana –, savukārt nostiprinot lojalitāti esošo patērētāju vidū, realizēta produktu izstrāde, kas apmierina nostaļģiski noskaņotos patērētājus. Uzņēmums arī skaidro, ka zīmola Selga ietvaros pagājušajā gadā veikts darbs, lai veiktu pāreju uz vienotu zīmola koncepciju un dizainu cepumu segmentā, savukārt Gutta ietvaros ieviesti jauni produkti gan sulu, gan gāzēto dzērienu segmentā.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pērn SIA NP Foods apgrozījums palielinājies par 9,43%, sasniedzot 64,323 milj.EUR, savukārt peļņa augusi vairāk nekā trīs reizes, palielinoties līdz 1,107 milj.EUR. Vairāk nekā pusi no kopējā neto apgrozījuma, t.i., 56,30%, veidojuši ieņēmumi no vietējā tirgus.