Amigo tarifs pensionāriem palīdzējis uzlabot ZetCOM tēlu

08.07.2014 08:43:00

SIA ZetCOM, kura pamatdarbība saistīta ar priekšapmaksas karšu izplatīšanu un elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšanu, izmantojot zīmolu Amigo, ziņo, ka 2013.gadā Latvijas elektronisko sakaru tirgū turpinājusi valdīt asa konkurence. Mobilo sakaru operatoru piedāvājumi galvenokārt bijuši balstīti uz neierobežotu sarunu tarifu plāniem, tādēļ, lai realizētu mērķi piedāvāt vienkāršus un visiem pieejamus elektronisko sakaru pakalpojumus, uzņēmums intensīvi strādājis pie Amigo un Amigo Pēcapmaksas piedāvājumu un pārdošanas kanālu attīstīšanas.

Lai nodrošinātu līdera pozīcijas atsevišķos klientu segmentos, 2013.gadā SIA ZetCOM intensīvi pārdevis sarunu tarifu uz ārzemēm, kā arī ieviesis jaunu tarifu pensionāriem. Kā norāda SIA ZetCOM, tarifs pensionāriem palīdzējis piesaistīt jaunus klientus attiecīgajā segmentā, kā arī uzlabot uzņēmuma tēlu.

Pērn SIA ZetCOM apgrozījis 9,998 milj.EUR, kas ir par 1,8% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņa, pateicoties sniegto pakalpojumu apmēram un klientu pieaugumam, augusi līdz 856,361 tūkst.EUR, palielinoties par 6,42%.

Kā vienu no saviem 2014.gada galvenajiem uzdevumiem SIA ZetCOM norādījis priekšapmaksas karšu pārdošanas kanālu attīstīšanu. Tāpat arī uzņēmums plāno izstrādāt risinājumus darbības efektivitātes palielināšanai, nodrošinot klientiem pašapkalpošanās servisus.