Pateicoties agresīvajai reklāmai un akciju politikai Baltijas tirgū, pērn audzis Henkel Latvia apgrozījums

14.07.2014 13:23:00

Henkel Latvia pērn veiksmīgi turpinājis savu saimniecisko darbību, sekmīgi ieviešot tirgū jaunus produktus, kā arī turpinot ieguldījumus Henkel zīmolu attīstībā un preču pārdošanas veicināšanā.

SIA Henkel Latvia norāda, ka 2013.gadā tā kosmētikas divīzijas Baltijas tirgus daļa samazinājusies par 0,4%, savukārt sadzīves ķīmijas divīzijas Baltijas tirgus daļas samazinājumu veidojuši 0,9%. Tiesa gan, neskatoties uz tirgus samazinājumu, pateicoties agresīvajai reklāmai un akciju politikai Baltijas tirgū, uzņēmuma apgrozījums pērn palielinājies par 6,83%, sasniedzot 42,707 milj.EUR, savukārt peļņa pēc nodokļiem augusi līdz 2,745 milj.EUR, kas ir pieaugums par 23,43%.

Austriešu Henkel Central Eastern Europe Gesellschaft mbH piederošais SIA Henkel Latvia reģistrēts 1995.gadā, savukārt pirms diviem gadiem, 2012.gada augustā, uzņēmumam pievienota Henkel Lietuva.