NEW VISION ceturto reizi nomainījis nosaukumu un pārtapis par StrongPoint

25.09.2015 09:26:00

SIA NEW VISION š.g. 24. septembrī jau ceturto reizi nomainījis nosaukumu. Jānorāda, ka uzņēmums vakar pārtapa par SIA StrongPoint. Iepriekš uzņēmums bija zināms arī kā SIA BLUE BRIDGE RĪGA.

StrongPoint neto apgrozījums 2014. gadā sasniedza 1,132 milj.EUR, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas bija mērojama ar 78,591 tūkst.EUR. Uzņēmuma rentabilitātes rādītājs pērn pakāpās līdz 19,64, un tas nodokļos nomaksāja 353,75 tūks.EUR.

StrongPoint dibināts 1993. gada septembrī un tas ir biznesa tehnoloģiju un pakalpojumu piegādātājs mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Uzņēmums piedāvā uzņēmuma vadības risinājumus un mazumtirdzniecības uzņēmumu sistēmu integrācijas un uzstādīšanas pakalpojumus Baltijas reģionā, kā arī aktīvi attīsta savu darbību starptautiskajos tirgos.

Lursoft pieejamā informācija rāda, ka vakar Latvijā izmaiņas nosaukumos reģistrēja kopumā 13 uzņēmumi.