LPP Latvia ltd šogad plāno internetveikala atvēršanu

24.03.2016 10:55:00

SIA LPP Latvia ltd, kas modelē un izplata apģērbus ar sešām tirdzniecības zīmēm, iesniegusi gada pārskatu par tās darbību 2015. gadā. Lielākie no brendiem ir RESERVED, CROPP, HOUSE un MOHITO, kas ir pārstāvēti arī Latvijā.

2015. gadā LPP Latvia ltd neto apgrozījums sastādīja 15,760 milj.EUR, kas, salīdzinot ar iepriekšējo pārskata gadu, pieauga par 9,4%. Jāatzīmē, ka šis bija pēdējo piecu gadu laikā augstākais apgrozījuma rādītājs. Uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pērn pieauga līdz 713,634 tūkst.EUR. LPP Latvia ltd pagājušajā gadā nodarbināja 251 darbinieku, un tā rentabilitātes rādītājs sasniedza 11,88.

 

Runājot par nākotnes izredzēm un turpmāko attīstību, LPP Latvia ltd vadība norāda, ka šogad plānots pārdošanas apjomus palielināt par aptuveni 8%, optimizēt saimnieciskās darbības izmaksas, kā arī atvērt internetveikalu.