“Latvijas mediji” apgrozījums pērn sarucis un zaudējumi pieauguši

10.08.2017 07:36:00

Laikraksta “Latvijas Avīze” izdevējs AS “Latvijas mediji” (iepriekš pazīstams ar nosaukumu AS “Lauku Avīze”) pagājušajā gadā strādāja ar apgrozījumu 4,419 miljonu eiro apjomā, kas bija 4,2% mazāk nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma zaudējumi pieauguši vairākkārtīgi un bija 197 tūkstoši eiro, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.

Lielāko daļu jeb 51% no izdevēja apgrozījuma pagājušajā gadā veidoja ieņēmumi no abonešanas; salīdzinot ar 2015.gadu, tie samazinājušies par 5,7% un pērn bija 2,272 miljoni eiro. Reklāmas ieņēmumi bija 965 tūkstoši eiro (kritums par 10,7%), ieņēmumi no preses izdevumu un izdevniecības produkcijas pārdošanas bija 1,163 miljoni eiro (pieaugums par 4,8%), bet pārējie ieņēmumi bija 20 tūkstoši eiro (pieaugums par 27%).

AS “Latvijas mediji” norāda, ka salīdzinājumā ar 2015.gadu pērn pieaugušas ražošanas izmaksas, kas saistītas ar uzņēmuma ieguldījumiem jaunu produktu izstrādē un esošo kvalitātes un satura uzlabošanā, tādēļ arī uzņēmuma zaudējumi pieauguši par gandrīz 196 tūkstošiem eiro.

AS “Latvijas mediji” pagājušajā gadā nodarbināja 155 darbiniekus un nodokļos Latvijas valsts budžetā samaksāja 1,089 miljonus eiro.

AS “Latvijas mediji” 2016.gada finanšu pārskats sīkākai uzziņai pieejams “Lursoft”.

AS “Latvijas mediji” dibināta 1991.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 570 eiro un tās vienīgais akcionārs ir 2016.gada aprīlī dibinātā AS “VB mediju grupa”, ko dibinājusi un kas pilnībā pieder AS “Ventbunkers”. Bez laikraksta “Latvijas Avīze” uzņēmums izdod izdevumus “Mājas Viesis”, “Praktiskais Latvietis”, “36,6°C”, “Lauku Avīzes Tematiskās Avīzes”, “Lata Romāns” un “Agro Tops” un uztur portālu www.la.lv.

2015.gadā AS “Latvijas mediji” apgrozījums bija 4,614 miljoni eiro un tā zaudējumi bija 1766 eiro