Tiešsaistes veikala Zara apgrozījums Latvijā pērn audzis par gandrīz 44%

04.08.2020 09:31:00

Apģērbu veikalu “Zara” īpašnieks Latvijā SIA “Apranga LV” 2019.gadā pēc vairāku gadu rūpīgi plānotas reorganizācijas piedzīvojis gan paša uzņēmuma, gan arī tā pārstāvētā zīmola pozīcijas jaunu kvalitātes līmeni.

Pēc 2018.gada 31.decembrī slēgtā veikala “Zara” Tērbatas ielā, Rīgā, pagājušajā gada vasarā slēgts arī veikals TC “Rīga Plaza”, savukārt aprīlī atvērts jauns veikals tirdzniecības centrā “Akropole”, bet tirdzniecības centrā “Alfa” esošais veikals pārvietots uz centra jaunizbūvēto daļu.

Iesniegtajā vadības ziņojumā teikts, ka 2019.gada beigās SIA “Apranga LV” piederēja trīs fiziskie veikali “Zara”, no kuriem divi atbilst jaunākajam “Zara” veikalu konceptam.

2019.gadā SIA “Apranga LV” apgrozījums fiziskajos “Zara” veikalos un tiešsaistes veikalā pieauga par 5,36%, sasniedzot 16,23 milj.EUR. Tiešsaistes veikala apgrozījums palielinājās par gandrīz 44% un deva 8,4% no uzņēmuma kopējā apgrozījuma. Finanšu gadu tirgotājs noslēdzis ar 1,14 milj.EUR peļņu. Pērn nodokļos tirgotājs samaksājis 3,54 milj.EUR.

SIA “Apranga LV” kopējais darbinieku skaits 2019.gadā nav būtiski mainījis – uzņēmums nodarbinājis 173 strādājošos.

Lursoft informācija liecina, ka SIA “Apranga LV” īpašnieks ir Lietuvā reģistrētais APRANGA.

Kopējā “Zara” veikalu platība 2019.gada beigās bija 7,5 tūkstoši kvadrātmetru, kas ir par 25% vairāk nekā gadu iepriekš.