Neskatoties uz izaicinājumiem, aizvadītais gads "GroGlass" bijis veiksmīgs

29.06.2023 09:51:00

Neatstarojošā un UV staru aizsargājošā stikla pārklājumu ražotājs SIA “GroGlass” iesniegtajā pārskatā norādījis, ka 2022. gads uzņēmumam bijis vienlaikus gan izaicinošs, gan arī veiksmīgs, jo sasniegti vēsturiski augstākie ieņēmumi. Vienlaikus SIA “GroGlass” norādījis, ka karš Ukrainā radījis vairākus negatīvus efektus, kas ietekmēja uzņēmuma peļņu. “Uzņēmums, līdzīgi kā pārējā Eiropa, saskārās ar ievērojamu enerģijas cenu pieaugumu, kas vēl vairāk ietekmēja izcejvielas cenas,” teikts SIA “GroGlass” vadības ziņojumā. Lai arī uzņēmumam nebija nozīmīgu tirgu Krievijā un Baltkrievijā, tas pērn diversificēja savus izejvielu stikla pirkumus prom no sankcijām pakļautā reģiona.

Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka 2022. gadā SIA “GroGlass” palielināja apgrozījumu līdz 24,95 milj. EUR, kas ir par 7,17% vairāk nekā gadu iepriekš. Jānorāda, ka 47,93% no SIA “GroGlass” ieņēmumiem aizvadītajā gadā veidoja Eiropas Savienības tirgus, bet 51,81% - ieņēmumi ārpus Eiropas Savienības.

Uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem samazinājusies no 5,39 milj. EUR 2021. gadā līdz 3,14 milj. EUR pērn.

SIA “GroGlass” pagājušajā gadā turpināja īstenot savu attīstības stratēģijas plānu, lai ievērojami palielinātu ražošanas kapacitāti un saglabātu vadošo pozīciju tirgū. Uzņēmums veicis lielus ieguldījumus pārdošanas pasākumos, lai veicinātu pārdošanas tirgu palielināšanos gan Eiropas valstīs, gan arī citos pasaules reģionos. Pērn uzņēmums veicis ieguldījumus tehnoloģiju uzlabošanā un vakuuma iekārtu kapacitātes palielināšanā.

Šogad SIA “GroGlass” īstenos vairākus pasākumus ražošanas un piegādes jomās, lai uzlabotu darba efektivitāti.

Lursoft izziņas informācija liecina, ka 2022. gadā SIA “GroGlass” bija darba devējs 200 darbiniekiem. Uzņēmums valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās pērn samaksājis 1,53 milj. EUR, bet iedzīvotāju ienākuma nodoklī – 0,78 milj. EUR.