API Klientu portfelis

Lejuplādēt API dokumentāciju: aktuālā versija, 1. versija (vairs netiks attīstīta)

Lejuplādet visu monitoringa notikumu sarakstu ar notikumu kodiem: aktuālā versija (OpenDocument izklājlapu formātā)

Servisa WSDL apraksts pieejams adresē https://www.klientuportfelis.lv/api/wsdl

API playground

API playground

API playground ļauj ikvienam tieši pārlūkā izmēģināt visas Klientu portfeļa API iespējas un apskatīt veikto darbību rezultātus.

Izmēģināt
 
Grāmatvedības pakalpojumi

Grāmatvedības pakalpojumi

Grāmatvedības pakalpojumu sniedzēju darbā liela nozīme ir precizitātei un prasmei operatīvi reaģēt gadījumos, kad tiek veiktas izmaiņas klientu vai to sadarbības partneru statusā un datos.

Vairāk

Komunālo pakalpojumu sniedzēji

Komunālo pakalpojumu sniedzēju klientu loku veido liels skaits fizisko un juridisko personu, tādēļ nepieciešami ievērojami resursi, lai sekotu līdzi izmaiņām to datos, tostarp savlaicīgi piefiksētu klientu maksātnespējas pasludināšanu.

Vairāk
 

Vairumtirdzniecības uzņēmumi

Vairumtirdzniecības uzņēmumiem savā darbā nākas sastapties ar klientu maksātspējas kritumu un savlaicīgi neapmaksātiem rēķiniem, tādēļ, lai nodrošinātos pret šādām situācijām, lietderīgi ir regulāri sekot līdzi klientu rēķinu apmaksas disciplīnai un kavētajiem maksājumiem Lursoft datu bāzē.

Vairāk

Reklāmas aģentūras

Viens no svarīgākajiem veiksmīga biznesa nosacījumiem ir klientu atlase, kas balstīta uz aktuālu informāciju un precīzi definētiem atlases parametriem, tostarp nozares, apgrozījuma, uzņēmuma vecuma, atrašanās vietas u.c. nosacījumiem, integrējot atlasītos datus Jūsu CRM.

Vairāk
 

Svētku aģentūras

Sabiedrisko attiecību un Svētku aģentūrām ir svarīgi uzturēt pastāvīgu saikni ar saviem esošajiem klientiem, piemēram, apsveicot uzņēmumu jubilejās, valdes locekļu dzimšanas un vārda dienās, tādējādi rūpējoties par pozitīvu komunikāciju.

Vairāk

Pasta/kurjera pakalpojumi

Pasta/kurjera pakalpojumu sniedzēju ikdiena ir darbs ar apjomīgām klientu datu bāzēm, kuras nepieciešams regulāri atjaunot, lai izvairītos no vairākām problēmām, piemēram, nepareizi sagatavotiem rēķiniem, ja personai ir nomainīts nosaukums, vai kļūdaini nosūtītiem līgumiem, ja klientam mainījusies adrese.

Vairāk