Šogad "Apranga" plāno atvērt vēl 2 - 4 jaunus veikalus

09.05.2025 09:50:00

Apģērbu mazumtirgotāja SIA “Apranga” apgrozījums 2024. gadā pieaudzis līdz 22,64 milj. EUR, liecina “Lursoft IT” dati. Gada laikā uzņēmuma apgrozījums palielinājies par 4,06%. Neskatoties uz apgrozījuma pieaugumu, SIA “Apranga” peļņa pērn bijusi mazāka nekā 2023. gadā. Ja 2023. gadā apģērbu mazumtirgotājs pēc nodokļu nomaksas nopelnīja 1,20 milj. EUR, tad aizvadītajā gadā peļņas apmērs samazinājās līdz 0,24 milj. EUR.

Pagājušajā gadā SIA “Apranga” mazumtirdzniecības veikalu tīklu ietekmēja veikalu “Aldo” un “Armani Exchange” slēgšana tirdzniecības centrā “Spice”. Pērn uzņēmums atvēra divus jaunus veikalus – “Boggi Milano” tirdzniecības centrā “Spice” un “Weekend MaxMara” tirdzniecības centrā “Akropole Rīga”, kā arī pēc rekonstrukcijas atvērts jaunā koncepta veikals “Weekend MaxMara” tirdzniecības centrā “Spice”.

Pērn SIA “Apranga” guva ieņēmumus no divdesmit astoņiem fiziskajiem veikaliem, kā arī dalības tiešsaistes pārdošanas platformā Farfetch. 2024. gada beigās uzņēmuma veikalu kopējā platība bija 11,6 tūkst. m2.

Šogad SIA “Apranga” plāno 4% apgrozījuma pieaugumu, sasniedzot 23,5 milj. EUR. Uzņēmums šogad iecerējis arī atvērt 2-4 veikalus un par prioritāti paredzēts arī turpmāk izvirzīt darbības efektivitātes uzlabošanu.

“Lursoft IT” dati rāda, ka 2024. gadā SIA “Apranga” ar darba vietām nodrošināja 196 darbiniekus. Uzņēmuma kopējie nodokļu maksājumi valsts kopbudžetā pērn sasniedza 5,28 milj. EUR.