Sūtījumu, palešu un citu kravu piegādes pakalpojumu sniedzējs SIA “SmartPosti” 2024. gadā turpinājis strādāt ar zaudējumiem, pērn to apmēram sasniedzot 1,16 milj. EUR. Savā vadības ziņojumā uzņēmums norādījis, ka tā finansiālo rezultātu galvenokārt ietekmēja pastiprināta tirgus konkurence, kas radīja spiedienu uz cenu noteikšanu un rentabilitāti. Jānorāda, ka gada laikā SIA “SmartPosti” apgrozījums audzis par 3,07%, pērn sasniedzot 10,08 milj. EUR.
“Latvijas tirgu pamatīgi izjaukusi Lietuvas pasta jaunā zīmola Unisend ienākšana tirgū. Tas ir ietekmējis mūsu pārdošanas attīstību vietējā tirgū, tomēr mēs kā uzņēmums esam nodrošinājuši spēcīgu klātbūtni farmācijas segmentā,” norādījis SIA “SmartPosti” savā vadības ziņojumā.
Pagājušajā gadā uzņēmums veica būtiskus ieguldījumus savu operatīvo spēju stiprināšanā, konkrētāk – “Smartpost” pakomātu tīklā. Aizslēdzamo skapju jaudas gandrīz divkāršojot, uzņēmums uzlaboja sava servisa “last mile” kvalitāti. Arī šogad SIA “SmartPosti” turpinās operatīvo darbību uzlabošanu, ieviešot jaunus maršrutu optimizācijas rīkus. Pamatojoties uz apjoma attīstību, uzņēmums turpinās ieguldīt investīcijas pakomātu tīkla paplašināšanā. “Produktu un pakalpojumu apvienošana kļūs par apjomu attīstības komerciālu veicinātāju Latvijā,” norādījis uzņēmums.
Somu kapitāla uzņēmums SIA “SmartPosti” 2024. gadā nodarbināja 95 darbiniekus, liecina “Lursoft IT” dati. Valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās uzņēmums pērn samaksāja 634,60 tūkst. EUR, bet iedzīvotāju ienākuma nodoklī 322,65 tūkst. EUR.