SIA “Orkla Foods Latvija” 2024. gadā palielinājusi apgrozījumu līdz 33,63 milj. EUR, bet ražotāja peļņa pēc nodokļu nomaksas sasniegusi 2,75 milj. EUR. Gada laikā uzņēmuma apgrozījums pieaudzis par 10,60%, bet peļņa par 14,49%. Jānorāda, ka eksports veido 57,20% no SIA “Orkla Foods Latvija” ieņēmumiem pagājušajā gadā. SIA “Orkla Foods Latvija” ražo produktus ar preču zīmi “Spilva”.
Pārtikas produktu ražotājs 2024. gadā nodokļu iemaksās valsts kopbudžetā samaksājis 4,19 milj. EUR, tostarp 720,93 tūkst. EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 369,45 tūkst. EUR iedzīvotāju ienākuma nodoklī. Uzņēmumā pērn strādāja 122 darbinieki, liecina “Lursoft IT” pieejamā informācija.
Pārskata gadā SIA “Orkla Foods Latvija” strādājusi pie ražošanas efektivitātes un kapacitātes palielināšanas, investējot aptuveni 500 tūkst. EUR majonēzes gatavošanas katlos, kas ļāva palielināt ražošanas jaudas par aptuveni 20%, tādējādi izlīdzinot kopējo ražošanas procesu. Tāpat pārskata gadā tika uzstādīta automatizēta uzlīmju līmēšanas iekārta, kas palielina efektivitāti un konkrētā procesa ātrumu. Teju 120 tūkst. EUR investīcijas veiktas arī pašreizējo mērču ražošanas iekārtu uzlabojumos, kas ļāva atjaunot mērču pildīšanas galvas, tādējādi palielinot ražošanas efektivitāti un samazinot pārtikas atkritumus, ko nodrošina precīzāks pildīšanas process. Nepilnus 46 tūkst. EUR uzņēmums ieguldījis arī notekūdeņu atsūknēšanas sistēmas uzlabošanā, savukārt teju 300 tūkst. EUR pērn investēti, lai “Spilva” ražotne tiktu aprīkota ar saules paneļiem.