Pirmais Baltijas Kanāls šogad plāno panākt 10% apgrozījuma pieaugumu

09.05.2014 10:46:00

SIA Pirmais Baltijas Kanāls, kas darbojas jau kopš 2002.gada septembra, ziņo, ka pērn, neskatoties uz nelabvēlīgajiem ekonomiskajiem rādītājiem un sarežģīto situāciju valstī, uzņēmums turpinājis ieņemt vienu no vadošajām vietām Latvijā reklāmas nozarē. Televīzijas pārstāvji iesniegtajā pārskatā arī norāda, ka 2013.gadā, neskatoties uz to, ka turpināts darbs pie izdevumu optimizācijas, izdevies izveidot jaunus interaktīvus projektus jaunu klientu piesaistīšanai.

Iesniegtā gada pārskata dati liecina, ka aizvadītajā gadā SIA Pirmais Baltijas Kanāls strādājis ar 2,647 milj.EUR (1,860 milj.Ls) apgrozījumu, kas ir par 12,73% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas pieaugusi vairāk nekā piecas reizes, sasniedzot 17,549 tūkst.EUR (12,334 tūkst.Ls).

Šogad SIA Pirmais Baltijas Kanāls nospraudis sev mērķi palielināt neto apgrozījumu no pamatdarbības par 10,00%, ko visticamāk arī izdosies panākt, ņemot vērā šīs nedēļas sākumā plašsaziņas līdzekļos publicētos datus, ka aprīlī Pirmais Baltijas kanāls kļuvis par visskatītāko TV kanālu Latvijā.

Lursoft pieejamā informācija liecina, ka SIA Pirmais Baltijas Kanāls vienīgā kapitāldaļu turētāja patlaban ir SIA BALTIJAS MEDIJU ALIANSE, kurai pieder arī SIA TEM LV, SIA IZDEVNIECĪBAS NAMS PRINT MEDIA, SIA REN TV BALTIC u.c. ar mediju nozari saistīti uzņēmumi.