Preses Apvienība pagājušajā gadā apgrozījusi 28,062 milj.EUR

08.07.2014 09:37:00

AS Preses Apvienība, kuras pamatdarbība bijusi saistīta ar preses un citu preču mazumtirdzniecību kioskos un nelielos veikalos, izmantojot zīmolu Narvesen, ziņo, ka pērn uzņēmuma tirdzniecības apjomi piedzīvojuši nelielu kritumu. AS Preses Apvienība lielākais izaicinājums bijis klientu plūsmas samazinājums tirgus nestabilitātes un demogrāfijas tendenču dēļ.

2013.gadā AS Preses Apvienība apgrozījumu veidojuši 28,062 milj.EUR, kas ir par 1,73% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa sarukusi par 7,37%, samazinoties līdz 448,251 tūkst.EUR.

Uzņēmums norāda, ka būtiskas izmaiņas pagājušajā gadā bijušas vērojamas preses un priekšapmaksas telefona karšu pārdošanas segmentos ar aizvien pieaugošu negatīvu tendenci šajos tirgos, tādēļ tas turpinājis koncentrēties uz ienesīgākajiem produktiem tā piedāvāto preču klāstā.

Pēc iepriekšējos gados piedzīvotās straujās veikalu skaita samazināšanās, pērn AS Preses Apvienība uzsvaru likusi uz esošo tirdzniecības vietu rekonstrukciju, kā arī ātro uzkodu koncepta testēšanu kioskos. Kā norāda uzņēmuma vadība, lielākais dzinulis rekonstrukcijas darbu veikšanai bijusi jaunā kafijas koncepta ieviešana gada vidū, kas nesusi lieliskus rezultātus.

Iesniegtajā vadības ziņojumā AS Preses Apvienība norāda, ka 2013.gada pēdējā ceturksnī notikušas būtiskas izmaiņas konkurences vidē, bankrotējot otram lielākajam kiosku tīklam, kas ietekmējis visus mazumtirdzniecības tirgus dalībniekus, pircējiem pārejot uz citiem tirdzniecības kanāliem tādās preču kategorijās, kā transporta biļetes, tabaka un prese.

Š.g. 24.aprīlī AS Preses Apvienība reorganizēta, pievienojot to SIA Narvesen Baltija, kā rezultātā AS Preses Apvienība beigusi pastāvēt kā atsevišķa juridiska vienība.