SIA ZetCOM šogad plāno divkāršot Amigo klientu skaitu

27.08.2012 00:00:00
SIA ZetCOM pamatdarbības veids ir priekšapmaksas karšu izplatīšana un mobilo sakaru pakalpojumu sniegšana, izmantojot Amigo zīmolu. Mobilo sakaru nodrošināšanai uzņēmums izmanto SIA Latvijas Mobilais Telefons tīklu. Lai paplašinātu savu klientu loku, aizvadītajā gadā ZetCOM ieviesis vairākus jaunus tarifu plānus – Amigo Visiem, Starptautiskais tarifs, SMS tarifs. Kā minēts vadības ziņojumā, tarifu zemās cenas samazināja gan vidējo svērto tarifu, gan palielināja sniegto pakalpojumu daudzumu, t.i., sarunu ilgumu, SMS skaitu. SIA ZetCOM vadība skaidro, ka pagājušajā gadā pabeigta uzņēmumu funkciju reorganizācija, kuras mērķis bija samazināt fiksētās izmaksas un plašāk izmantot ārpakalpojumus. Reorganizācijas rezultātā, lai nodrošinātu sadarbību ar ārpakalpojumu sniedzējiem un veiksmīgāk pildītu pamatdarbības funkcijas, tika izmainīta uzņēmuma struktūra. Piedāvājot saviem klientiem zemākus tarifus, ZetCOM pagājušajā gadā par 24,76% palielinājis apgrozījumu, un tas sasniedza 7,188 milj.Ls. Tomēr, kā skaidro vadība, apgrozījuma pieaugums nav bijis pietiekams, lai kompensētu tarifu samazinājumu, kā rezultātā uzņēmuma peļņa samazinājusies par 19,33% un bijusi 790,123 tūkst.Ls. 2012.gadam uzņēmums izvirzījis drosmīgu mērķi – divkāršot savu klientu skaitu. Tāpat arī paredzēts palielināt uzņēmuma darbības efektivitāti un sekmēt to, lai šogad 70% Amigo klientu avansu papildinātu elektroniski, kas ļautu uzņēmumam samazināt savas izmaksas. Pēc Lursoft sniegtās informācijas, vienīgais SIA ZetCOM kapitāldaļu turētājs ir SIA Latvijas Mobilais Telefons.