Auto halles apgrozījums pērn sarucis par nepilniem 23%

25.03.2015 10:26:00

Automašīnu tirdzniecības uzņēmums SIA AUTO HALLE 2014.gadā mainījis savu attīstības stratēģiju, nepagarinot sadarbību ar Peugeot zīmola izplatītāju, liecina gada pārskatā iesniegtā informācija. Šogad uzņēmums pārstāv četrus zīmolus – spāņu Seat, japāņu Suzuki un Isuzu, korejiešu Hyndai un, sākot ar 2015.gada aprīli, SIA AUTO HALLE zīmolu klāstu papildinās arī piektais zīmols – Sang Young.

Pagājušajā pārskata gadā SIA AUTO HALLE apgrozījums samazinājies par 22,90%, sarūkot līdz 13,547 milj.EUR, savukārt zaudējumi palielinājušies līdz 232,433 tūkst.EUR. Pērn uzņēmuma vadība nolēmusi atzīt zaudējumus no mazlietoto automašīnu vērtību korekcijas, pielīdzinot automašīnu cenas aktuālajai tirgus vērtībai, kas turpmāk uzņēmumam palīdzēs efektīvāk izmantot neracionāli izmantotos finanšu līdzekļus.

Pārskata gadā SIA AUTO HALLE pārdevusi 643 jaunas automašīnas, kas veido 4,3% no Latvijas kopējā jauno automašīnu tirgus apjoma. Pērn Latvijā reģistrēti nepilni 15 tūkstoši jaunu automašīnu, no kurām 12 452 – vieglie automobiļi.

Turpinot 2013.gadā pieņemto lēmumu samazināt eksporta darījumu īpatsvaru un palielināt noietu vietējā tirgū, SIA AUTO HALLE turpina realizēt izvēlēto stratēģiju, liekot uzsvaru uz komercdarbības efektivitāti.

Lursoft esošā informācija rāda, ka SIA AUTO HALLE reģistrēta 2001.gadā un pirms trim gadiem veikta uzņēmuma reorganizācija, tam pievienojot SIA SEP INVEST un SIA HOLDBALTIC. Uzņēmuma kapitāldaļu turētāji ir somu Bassadone Automotive Nordic Oy, igauņu Elke Investeeringute Aktsiaselts un Star Project Vehicles Ltd no Gibraltāra.