DIENAS ŽURNĀLI šogad plāno stiprināt savas pozīcijas žurnālu tirgū

26.09.2012 00:00:00
Aizvadītajā gadā SIA DIENAS ŽURNĀLI izdevies palielināt savu apgrozījumu par 10,39%, tomēr, neskatoties uz tā kāpumu, zaudējumi, ar kuriem uzņēmums noslēdzis pārskata gadu, palielinājušies par 52,75%. 2011.gadā izdevēja apgrozījums sasniedzis 2,617 milj.Ls, kas ir par 246,369 tūkst.Ls vairāk nekā 2010.gadā. Kā skaidro DIENAS ŽURNĀLI vadība, tas ir labākais rādītājs uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē. Tomēr, kā jau minēts iepriekš, apgrozījuma pieaugums nav ļāvis uzņēmumam samazināt zaudējumus, un finanšu gadu tas noslēdzis ar 218,053 tūkst.Ls lieliem zaudējumiem (2010.gadā zaudējumi bijuši 142,749 tūkst.Ls). Uzņēmuma vadības ziņojumā minēts, ka zaudējumi galvenokārt attiecināmi uz ieguldījumiem jauno produktu zīmolos, to vērtības palielināšanu un mārketinga aktivitātēm, kas, savukārt, sekmējušas pārdošanas apjomu pieaugumu. Šogad DIENAS ŽURNĀLI plāno paplašināt esošo izdevumu auditoriju, uzlabojot atsevišķu izdevumu satura un dizaina kvalitāti, kā arī stiprināt uzņēmuma pozīcijas žurnālu tirgū kopumā. Paplašinot piedāvāto pakalpojumu klāstu, uzņēmums cer diversificēt savus riskus. Šogad izdevniecība saņēmusi divas Latvijas preses izdevēju asociācijas konkursa Preses nagla balvas – kategorijā Gada izdevējs par sasniegumiem aizvadītajā gadā nacionālās preses kategorijā un nominācijā Gada izrāviens.