NBS informatīvo reklāmu uz autobusiem izvietos Pilsētas līnijas, Jēkabpils autobusu parks un Visual

22.04.2020 08:04:00

Lursoft Klientu portfeļa monitorings informē, ka publiskajā iepirkuma konkursā par NBS informatīvās reklāmas uz sabiedrisko autotransportu (autobusiem) uzvarējuši trīs uzņēmumi – SIA “Pilsētas līnijas”, SIA “Jēkabpils autobusu parks” un SIA “Visual”. Konkursa kopējā līgumcena ir 19,206 tūkst.EUR, no tiem 10,75 tūkst.EUR iegūs SIA “Pilsētas līnijas”, savukārt atlikušos 8,45 tūkst.EUR – SIA “Jēkabils autobusu parks” un SIA “Visual”.

Inetai Gadzjus, Ilmai Kauliņai, Ievai Šaripo un SIA “WELL MEDIA RĪGA” piederošais SIA “Pilsētas līnijas” 2019.gadā apgrozīja 1,65 milj.EUR un pēc nodokļu nomaksas nopelnīja 306,38 tūkst.EUR. Kā rāda Lursoft informācija, pēdējo gadu laikā bez jau iepriekš pieminētā konkursa, SIA “Pilsētas līnijas” ir uzvarējis vēl vienā publiskajā iepirkuma konkursā – par eksponēšanas vietas īri uz tramvaju reklāmas izvietošanai. Pasūtītājs šajā konkursā bija Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, savukārt līguma kopsumma – 19,66 tūkst.EUR.

Konkursā par NBS reklāmas izvietošanu uzvarējusī reklāmas aģentūra no Jēkabpils SIA “Visual” pagājušajā gadā apgrozījusi 10,99 tūkst.EUR un VID administrētajos nodokļos samaksājusi 1,46 tūkst.EUR. Kā rāda Lursoft dati, uzņēmumam uz š.g. 7.aprīli bija reģistrēts 807 eiro liels nodokļu parāds. Nodokļu parāds, kas pārsniedz 150 eiro, uzņēmumam reģistrēts arī februārī un martā.