"Balticom" klientu skaits audzis par 12,49%

06.09.2022 06:38:00

Aizvadītajā gadā telekomunikācijas pakalpojumu sniedzēja AS “Balticom” apgrozījums palielinājies par 15%, sasniedzot 11,15 milj. EUR. Augusi arī uzņēmuma peļņa, kas palielinājusies līdz 3,45 milj. EUR pēc nodokļu nomaksas. “Apgrozījuma palielinājumu ir veicinājusi konkurentu darbība tirgū, dažādu veidu reklāmas akciju izmantošana, kā arī nepārtraukta pārklājuma zonu paplašināšana, datu un televīzijas pārraides tīkla modernizācija, kas ietekmēja klientu pieaugumu,” norādīts AS “Balticom” vadības ziņojumā.

Uzņēmums norāda, ka tā darbību ietekmējusi arī Covid-19 pandēmija, tomēr tā vadība vienlaikus ieguvusi pieredzi, kā attīstīt biznesu sarežģītos apstākļos. Tas, savukārt, ļauj optimistiski vērtēt AS “Balticom” darbību 2022.gadā.

2021.gadā un 2022.gada sākumā AS “Balticom” ieviesis jaunu tīkla būvniecības tehnoloģiju GPON, kas ļauj ietaupīt līdzekļus tīkla apkalpošanā, kā arī nav nepieciešamības saņemt atļaujas no namu apsaimniekotājiem piekļūšanai pie aprīkojuma, jo GPON tehnoloģijas paredz aprīkojuma izvietošanu publiskajās telpās ar brīvu pieeju. Uzņēmums modernizējis televīzijas pakalpojumu, kā arī cilvēkresursu optimizācijas nolūkos ieviesis automātisku WiFi rūteru konfigurāciju.

Pateicoties vairākiem pasākumiem, uzņēmums ar katru gadu palielina klientu skaitu. Pērn AS “Balticom” klientu skaits palielinājies par 12,49%.

Lursoft dati rāda, ka 2021.gadā AS “Balticom” bija darba devējs 194 darbiniekiem. Pērn nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā uzņēmums samaksājis 3,48 milj. EUR.